“A tananyag nagyon szépen felépített, onnantól kezdve, hogy megismerkedünk a zeneipari szakmákkal, munkakörökkel, megtanítanak mindent, ami kell, cégalapítás, lemezipar története, tárgyalástechnika, jogdíjak működése, közösségi média használata, koncert- és turnészervezés és még rengeteg minden egészen odáig, hogy hogyan érdemes működtetni, felépíteni … Tovább
“…[mi diákok] magas együttműködési potenciált hordozunk magunkban. Ahogy a gyakorlatokon kiderült, erre szükség is van, több szakértő is boldog és sokat vár az iskola által képzett emberektől, hiszen biztos alapokon nyugvó tudást és elhivatottságot várnak és látnak sokszor a hivatalnokoktól.” … Tovább
“Mindenki kiemelte, hogy nehéz a szakma, és sok visszássággal találkozhat az ember a zeneiparban, de a legfontosabb értékek mégis a nyitottság, a megbízhatóság, a kooperáció, a megfelelő munkamorál. Szinte minden vendégelőadó felhívta a figyelmünket az etikus viselkedés fontosságára és arra … Tovább
“Mondhatni már az első előadáson “megvilágosodtam”. Olyan infókat hallottam, amik elsőre lehet, egyértelműnek tűnnek, de magamtól csak sokkal több idő ráfordításával találtam volna megoldást.” Novák István 2015 őszén iratkozott be az ElectriCity képzésre. Megírta, miért szerette az eltelt tíz hetet. Hiszek … Tovább
“Három hónap elteltével azt kell mondjam, az alapokat elsajátítottam, ráadásul olyan aktívan az zeneiparban működő, hozzáértő és sikeres emberektől, akiknek tudása, tapasztalata egy percig sem kérdőjelezhető meg”- írja Miklós Noémi, a HAANG blog szerkesztője, az ElectriCity képzés végzett diákja. Megkértük, … Tovább
“Nagyon örülök, hogy elkezdtem a kurzust, mivel olyan tudást kaptam, amit csak tapasztalat útján szerezhet az ember” – Bartos Adelina 2015 októberében iratkozott be az ElectriCity képzésre. A tapasztalatait meséli el. Először a Facebookon olvastam az Electricity képzésről. Valószínűleg ajánlott bejegyzés volt, … Tovább
“Hogyan alkosd meg saját márkádat? Miként lehet egyre több fellépésed? Milyen módon gyarapíthatod a rajongói táborodat? A tematika komolyan épít az elektronikus zenei kultúra, a menedzsment témákra és, a booking és promoteri feladatkörökre” – írja Vozár Péter, aki 2015 őszén … Tovább
“Látom, hogyan kell tervezni egy produkcióval hosszabb távon, milyen stratégiákat lehet felépíteni, hogyan kell gondolkodni, amikor egy tárgyalópartnerrel szemben a saját érdekeimet kell képviselnem vagy milyen cégstruktúrát érdemes egy zenekar mögé helyezni.” Szenkovits Arshak a zenekarának pályáját akarta jobban egyengetni. Kicsit … Tovább
“Teltek a hónapok és a szinte semmi tapasztalatból eljutottam odáig, hogy két nagyobb fesztiválon voltam gyakornok, s közben már egy zenekart is segítettem. Mindez nem jött volna létre az iskola nélkül, ahol megtaláltam a helyet, ahol élmény tanulni, ahol jó lenni, hiszen … Tovább
“Úgy érzem, az elmúlt egy évben több tapasztalatot, gyakorlati és elméleti tudást gyűjtöttem, mint előtte öt év alatt – nyilván ezt a zeneiparral kapcsolatosan értem.” Dani 2015 februárjában kezdte a Zeneipari menedzsment kurzust. Saját zenekarát, a Cseh Tamás Program több … Tovább